Przesunięty przez: motomaciey 2011-11-25, 13:31 |
Przesiadka z MZ na coś mocniejszego.... |
Autor |
Wiadomość |
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
Dekoj
Motocykl: ETZ 251, SIMSON SR50
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 590 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2009-12-20, 15:00
|
|
|
Ja jeżdżę MZ'tkami i tak pozostanie mam sentyment do tych Niemieckich maszyn
a co do Twojego pytaniaPoLi1990, hmm...trudno odpowiedzieć na pytanie... bo nikt z nas nie wie czy masz ciężką czy lekką rączkę |
_________________
|
|
|
|
|
DymekW15
Motocykl: SUZUKI RF 900R RIZLA
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 136 Skąd: Gozdnica/ Żagań
|
|
|
|
|
kamilETZ
Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 157 Skąd: Ciepielów
|
Wysłany: 2009-12-20, 15:03
|
|
|
jezdziłem różnymi motocyklami kolegów konstrukcjami japońskimi niemieckimi i włoskimi typowymi szlifierkami i turystykami i fakt super osiągi wszystko gra ale klimat to tylko na MZ serio!! tego niczym nie zastapisz i tak CI poradze kup japońca żeby o tak jeździć a MZ od niedzieli zostaw bo bedziesz póżniej żałował pamiętaj święte słowa pozdro |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087 |
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
kamilETZ
Motocykl: MZ ETZ251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 157 Skąd: Ciepielów
|
Wysłany: 2009-12-20, 15:37
|
|
|
nie taki diabeł straszny...... wszystko to wyrobienie sobie wprawy wiadomi że nie bedziesz jezdził na przednim czy tylnym kole po dniu jazdy np japońcem bo to wogóle inna bajka waga wyważenie itp... widze też że troszke za młody jesteś na takie sprzęty bez urazy ale taka prawda... mówisz ze boisz się tej mocy jak bedzie lekko dozował to bedzie malo mocy nikt Ci nie karze pałowania całego zakresu obrotów bo sie zabijesz na poczatku mozesz jezdzić jak 251 w miare czasu bedziesz przyspieszał poznawał motocykl więc niema co sie bać a i przód prędzej Ci do góry wyrwie w 251 niz w japońcu |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/75087 |
|
|
|
|
Adrian1992
Mzetka : ))
Motocykl: 2x Mz Etz 250
Wiek: 31 Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 189 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2009-12-20, 15:37
|
|
|
Ehh ja nie będę kupował innego motoru. Zostanę przy mojej Mz Etz 250
To mi wystarczy : )
A jak coś to wolałbym tą kasę oszczędzać na Auto czy na coś innego : )
pozdro |
_________________ Powered by MZ ETZ 250
Live to Ride, Ride to Live.
__________________________________
Sprzedam części do Mz Etz 250/251 zainteresowani pisać na gg lub pw
__________________________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_250/80407
|
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2009-12-20, 15:43
|
|
|
kamilETZ napisał/a: | a i przód prędzej Ci do góry wyrwie w 251 niz w japońcu | hehe co racja to racja |
_________________
|
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
PawełZX10R
Motocykl: MZ ETZ 250/1 JAWA 50
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 77 Skąd: okolice Gdańska
|
Wysłany: 2009-12-20, 16:10
|
|
|
PoLi1990 napisał/a: | ja na koło moto nie stawiam... szkoda motoru a w razie czego i mojego zdrowia
nawet w swojej 251 nigdy nie próbowałem takiego czegoś... bo po co...
myślałem że taką szlifierke łatwiej postawić na koło niż 251... no ale widocznie masa własna
robi swoje |
co ty,mz 251 postawic na koło to bułka z masłem:D a szlifierką po prostu,potrzebujesz więcej czasu żeby się przełąmac:) na początek jakas 500,typu gpz 500 albo Honda cb 500 ewantualnie kawasaki er 5 |
_________________ ''Mz -sztuka dla sztuki"
http://www.bikepics.com/members/pawelmz250/ |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2009-12-20, 16:41
|
|
|
PoLi1990 napisał/a: | Nigdy niejedzeniem jeszcze na 600 ale wydaje mi się ze żadnej większej filozofii w tym nie ma |
Dokładnie, dobrze Ci sie wydaje
PoLi1990 napisał/a: | nawet w swojej 251 nigdy nie próbowałem takiego czegoś... bo po co... |
Skoro nie masz zapędów żeby zap.......ć z prędkością dźwięku i po twoich wypowiedziach na szpanującego kołka w dresach też mi nie wyglądasz to po co Ci szlifiera Normalną jazdę motocyklem można uprawiać na sprzętach typu GS 500 czy GPZ 500. A skoro nie jesteś pewien czy sobie poradzisz to chyba będzie dobra alternatywa dla plastika. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2009-12-20, 17:49
|
|
|
Jak nigdy nie śmigałeś na czymś większym jak mz i wydaje Ci się że 120KM jest w sam raz na przesiadkę to szczerze mówię zapomnij. Ja sam po 2 latach ujeżdżania ciężkiego enduraka zastanawiam się, czy aby przesiadka na turystyczną CBR1000f (120 kucy) jest dobrym pomysłem, a uwierz, miałem okazję ujeżdżać kilka mocniejszych maszyn |
|
|
|
|
bugietz251
Motomaniak.
Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Cze 2007 Posty: 350 Skąd: Kampinos
|
Wysłany: 2009-12-20, 17:57
|
|
|
ja mimo młodego wieku jeździłem juz na f3 f4i sport gsxr 600 srad i r1 '99 i powiem tak , moc ogromna jezeli nie jezdziłes nigdy czyms wiekszym albo nawet jakas sportowa 125 to troche hardcore tam jest wogole inna pozycja inne wywazenie itp itd jednym słowem mowiąc , inna bajka ale wszystko dla ludzi jak masz troche oleju w głowie to nic Ci nie będzie
[ Dodano: 2009-12-20, 17:57 ]
a tą kawe ci odradzam syf straszny przez ten model kawasaki straciło renomę. |
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
PawełZX10R
Motocykl: MZ ETZ 250/1 JAWA 50
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 77 Skąd: okolice Gdańska
|
Wysłany: 2009-12-20, 18:34
|
|
|
PoLi1990 ,ta Er5 jest w sam raz po mz,na pewno Ci wystarczy mocy,zresztą to ten sam silnik co w gpz.a co do tej zx6r to pękająca rama o to Ci chodziło bugietz251 ? |
_________________ ''Mz -sztuka dla sztuki"
http://www.bikepics.com/members/pawelmz250/ |
|
|
|
|
Magic
Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 622 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-12-20, 18:51
|
|
|
PoLi1990, u nas w lbn jedna szkoła jazdy jeździ na er5 i podobno jest akurat, 2 kumpli na niej pare godzin kursu przejechało i pozytywne wrażenie jak na pierwszy sprzęt większy niż 125/250.
ja sam myśle nad ciułaniem kasy na coś mocniejszego tak za 5500-8000PLN (jak coś to i tak zakup za ok. rok ale tak sobie kminie na co zbierać) i doszedłem to takich wniosków:
z 500: GPZ500 94r+ (tzn. na 17" kołach i 3 tarcze) - generalnie dosyć tani i prosty w naprawie - zawory na śrubach; CB są drogie i brzydsze (i mają bęben z tyłu ) a GS i ER5 są malutkie
z 600: Bandit (wygląd, prosty serwis no, 78km/54Nm przy ponad 220kg wagi nie powala...), XJ brzydka a nowsze drooogie
wersja bardziej hardcore, podoba mi się Thundercat, podobno jest dosyć łagodny jak na japońską 600 która na początku była sportem (łagodny to pojecie względne przy przesiadce z ETZ 251...), 100km/68Nm więc już więcej... T-Cat a nie CBR F bo jest bardziej turystyczny (CBR bardziej sportowa, chociaż poza tym podobnie)
no i jeszcze VFR 750 RC24/36 grubo niższe koszty serwisu (2-4x rzadziej- zależy co i odpada wymiana rozrządu bo jest na kołach zębatych, sprzęt ciężki do zajechania), ale ma ponad 100km i ponad 70Nm więc słaba nie jest...
Supersportów typu R, ZX, GSXR nawet jakbym miał kase to bym nie wziął bo ostre 120km pod dupą to na początku za dużo wg mnie...
troche tego pisania wyszło taki jest mój punkt widzenia na przesiadke z MZ na coś większego
edit: skróciłem na tyle ile się dało żeby zachowało sens |
_________________ była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499 |
Ostatnio zmieniony przez Magic 2009-12-20, 20:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
PoLi1990
Motocykl: MZ etz 251e
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: RŚl - CK
|
|
|
|
|
Magic
Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 622 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-12-20, 19:46
|
|
|
prawdę mówiąc mi sie też ER5 i GS500 znacznie bardziej podobają niż GPZ, no ale tak jak napisałem są na mnie za małe :/ a jakbym miał kase to chyba najszybciej wziąłbym B6
a ze ładna notka wyszła... cóż, krócej to musiałbym zostawić tylko modele bez żadnego opisu |
_________________ była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499 |
|
|
|
|
|