|
Łapa silnika etz 250 |
Autor |
Wiadomość |
hektor
Tiger Junior
Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy Wiek: 31 Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 1572 Skąd: Miechów ok. Krakowa
|
Wysłany: 2012-03-29, 17:04 Łapa silnika etz 250
|
|
|
Moje stare łapy silnika już się wysłużyły, więc potrzebne mi były inne. Poszedłem na szrot i wymontowałem z rozbitej MZ 250 łapy silnika. Różnią się one trochę od tych moich (względem wykonania oczywiście).
Tutaj można zobaczyć porównanie łap silnika:
https://picasaweb.google.com/111241342486140358441/SkrzywionySilnikMZ?authkey=Gv1sRgCK-R7JrS7fucgAE#5725319271877610866
Elementy, które odróżniają moje uchwyty od tych znalezionych na szrocie:
-inny spaw łączący blachę z tulejką,
-inna wysokość tulejki względem blachy (stara 22mm, nowa 21,55mm)
-lekka chropowatość wewnątrz tulejki nowej łapy. (stara jest całkowicie gładka)
Jestem ciekaw, czy któraś z tych mocowań jest nie oryginalna, czy to po prostu różnice w montażu wpłynęły na różnice między nimi? Nie omieszkam dodać, iż łapa wykręcona z rozbitej MZ wygląda na sporo młodszą. |
_________________ "Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."
"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze"
https://picasaweb.google.com/hecktor2 |
Ostatnio zmieniony przez wojtek.mz 2014-10-09, 15:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14 |
|
|
|