Przesunięty przez: motomaciey 2014-01-07, 02:38 |
Wkurzająca sprawa |
Autor |
Wiadomość |
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-06-26, 10:09 Wkurzająca sprawa
|
|
|
Wiecie chłopaki jak to jest w ETZ 150 jak sie jedzie we dwóch. Trzeba walczyć z odrywającym sie od podłoża kołem. Jak temu zaradzić bo mnie to wkurza. jak chce przygazować z pasażerem to mi koło odrywa. I trzeba delikatanie przyspieszać a ja nie lubie sie ślimaczyć opczywiście rzecz dotyczy przedniego koła |
|
|
|
|
KingNothing
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 363 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006-06-26, 10:37
|
|
|
Mieczko$, znam to dokladnie. Musisz je dociskac przed dodaniem gazu. A winna geometria 150, poniewaz pasazer siedzi za tylnim kolem :/ |
_________________ http://www.bikepics.com/members/KingNothing/ |
|
|
|
|
Miaziu
0 RH+
Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy Wiek: 24 Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 233 Skąd: Krawce
|
|
|
|
|
Jak-44 (joker)
Joker :)
Motocykl: MZ ETZ 251ex
Wiek: 41 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 285 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
pawelt
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 44 Dołączył: 27 Kwi 2006 Posty: 39 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2006-06-26, 15:27
|
|
|
Miaziu ma rację , albo zmień dziewczynę na lżejszą hehe. |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-06-26, 16:21
|
|
|
Spróbuje z tą drugą tarczą co mam w zapasie. A nie trzeba nic przerabiać żeby weszła?? |
|
|
|
|
Michał529
Zlotowicz
Motocykl: Ford Fiesta niestety
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2005 Posty: 223 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 2006-06-26, 16:39
|
|
|
nie trzeba...zreszta to sie troche mija z celem bo i tak jest to dla picu a jak dla mnie to troche wiejski tuning, bez obrazy dla innych to jest wyłącznie moje zdanie. A ten problem tez znam i najgorzej jest jak jedziesz po piachu lub jakiejs zwirówce bo wynosi z zakretu jak ch..byłem bardzo zaskoczony gdy jezdzac gs-em 500 praktycznie nie ma znaczenia czy jedzie sie w 2 osoby czy w jedną, prowadzi sie prawie tak samo bez znaczacej roznicy |
_________________ http://bikepics.com/members/michal529/88etz150/ --> taka była
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151 --> taka jest |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-06-26, 19:02
|
|
|
Jak-44 (joker) napisał/a: | A ja doradzam dociazenie koła przedniego poprzez założenie drugiej tarczy hamulcowej. |
worek zimniaków na kierownicy powinien załatwić sprawe |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
kwahoo
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 38 Dołączył: 26 Paź 2004 Posty: 13 Skąd: Miasto Aniołów
|
Wysłany: 2006-06-26, 19:05
|
|
|
z 251 zawsze się śmiałem, że pasażer powinien być wozony na reflektorze... |
_________________ Żyje się tylko dwa razy, choć świat to za mało i śmierć nadejdzie jutro... a wtedy pojawi się człowiek ze złotym pistoletem...
http://benzyniaki.republika.pl |
|
|
|
|
Miaziu
0 RH+
Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy Wiek: 24 Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 233 Skąd: Krawce
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-06-26, 19:58
|
|
|
w 150 i 251 to normalka,a najgorzej po jakichs polnych albo lesnych drogach jak sa dziury i korzenie to prawie zero reakcji na ruchy kierownicy,ostatnio smigalem na DR 650 RSE to tam tez nie ma to wiekszego znaczenia piach czy nie piach odkrecasz to sama sie prostuje cisnie sie jak po torach nic niezuca tylko wrazenie jest troche jak w traktorku bez kabiny |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Jak-44 (joker)
Joker :)
Motocykl: MZ ETZ 251ex
Wiek: 41 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 285 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-06-26, 21:38
|
|
|
dokładanie drugiej tarczy to zły pomysł, bo zwiękrza się masa nie resowrowana, np jak najedzie sie przednim kołem na przeszkode, to koło zostanie wybite, (oderwie sie od podłoża) i im więkrza bedzie jego masa, tym dłużej zostanie w powietrzu, dlatego z 2 tarczami pogarszaja się jazda na zakrętach... |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-06-26, 21:48
|
|
|
a gdyby tak gdzieś pare płytek ołowianych przy kierownicy ukryć??
np za lampą przednią |
|
|
|
|
Miaziu
0 RH+
Motocykl: Honda CBR 6ooF
Pomógł: 2 razy Wiek: 24 Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 233 Skąd: Krawce
|
Wysłany: 2006-06-26, 22:09
|
|
|
Mieczko$, bardzo mądry pomysł , naprawde Jeśli Ci tak bardzo zależy na tej stabilności to spróbuj utwardzić lub podnieść tylne zawieszenie, co i tak nie rozwiąze problemu. U mnie (16 z przodu , 2 tarcze , utwardzone i podniesione tylne teleskopy) jak się doda więcej gazu na 2 pierwszych biegach , gdy jedzie się w dwójke to i tak przód delikatnie idzie do góry. Nie da się tego całkowicie wyeliminować. Taka już konstrukcja tego motoru. |
_________________ http://www.bikepics.com/members/miaziu/
http://www.polskajazda.pl...s&idpojazd=6507
|
|
|
|
|
tomasz102
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 1540 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2006-06-26, 22:36
|
|
|
jeżeli tak bardzo ci to przeszkadza i jezeli jeżdzisz ak turystycznie z pasażerem to wydłuz tylny wachacz i przedłuż błotkik. |
_________________ w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka! |
|
|
|
|
Mieczko$
Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy Wiek: 31 Dołączył: 02 Sty 2006 Posty: 756 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2006-06-27, 07:10
|
|
|
Ja częściej jeżdże sam. Ale czasem jak wioze jakąś panne i chce ją przestraszyć i dać po gazie wtedy kółko mi sie wznosi i trzeba popuścić. |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-06-27, 09:55
|
|
|
załozyć tylne zawieszenie twardsze. Przerabiałem ten problem. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
X-Man
Zlotowicz
Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 40 Dołączył: 26 Cze 2005 Posty: 36 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2006-06-27, 11:52
|
|
|
hubertbaran napisał/a: | załozyć tylne zawieszenie twardsze. Przerabiałem ten problem. |
A od jakiego sprzęta podpasowałyby tylne amory do ETZ 251 ? Oryginalne sa nie do dostania no i jednak na dwie osoby trochę za miękkie... |
_________________ MZ ETZ 251 RIDER in Scotland
Glasgow 2007
[@@@ KUPIĘ @@@]
Ładny tłumik i lewy bagażnik/stelaż pod Pneumata do ETZ 251 |
|
|
|
|
kwahoo
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 38 Dołączył: 26 Paź 2004 Posty: 13 Skąd: Miasto Aniołów
|
Wysłany: 2006-06-27, 12:03
|
|
|
Miaziu napisał/a: | kwahoo, tak jak na twoim avatarze ? | Nieeee... tam jest 250... no i ma bak wygodniejszy od siedzenia... |
_________________ Żyje się tylko dwa razy, choć świat to za mało i śmierć nadejdzie jutro... a wtedy pojawi się człowiek ze złotym pistoletem...
http://benzyniaki.republika.pl |
|
|
|
|
|