Przesunięty przez: wojtek.mz 2014-07-15, 14:02 |
Problem z gaznikiem Keikhin CVK |
Autor |
Wiadomość |
mateusz786
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 05 Paź 2012 Posty: 23 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-07-15, 12:55 Problem z gaznikiem Keikhin CVK
|
|
|
Witam. Wiem ze to forum o MZ ale na innym forum nikt nie udzielił mi pomocy. Posiadam yamahe dt i jest tam wstawiony 4-suwowy silnik Kymco 125 na gazniku podanym w temacie. Jest to gaznik na 2 przepustnicach i z tego co wywnioskowałem ta druga przepustnica działa na podciśnienie problem polega na tym ze nie chce się ona otwierać i silnik chodzi tylko na niskich obrotach, nic nie przerywa, poprostu nie wchodzi na wyższe obroty. Gdy podniosę palcem tą przepustnice silnik wchodzi na obroty bardzo dobrze. Pierwszy raz mam do czynienia z takim gaznikiem czy mógłby ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną nie podnoszenia się tej przepustnicy ? Z góry dziękuje. |
|
|
|
|
Michał 1991
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 227 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
mateusz786
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 05 Paź 2012 Posty: 23 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-07-15, 14:37
|
|
|
Zaraz pójde to sprawdzić. A gdybym dał sylikonu pomiędzy membrane a tą plastikową pokrywke dla uszczelnienia to nie zaszkodziło by to w czymś ? Nie jestem za tym aby dawać sylikonu do gaznika bo benzyna go rozpuszcza i może coś zatkać ale tam chyba nie miał by styczności z benzyną co tym myślisz ?
Membrana nie jest uszkodzona. Zauważyłem że przepustnica ma luzy w korpusie gaznika, może to być przyczyną czy nie ma to nic do rzeczy ? |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2014-07-16, 08:16
|
|
|
Odpuść sylikon, zrób zdjęcia. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
mateusz786
Motocykl: MZ ETZ 150
Dołączył: 05 Paź 2012 Posty: 23 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-07-17, 22:27
|
|
|
Nie wiem co dokładnie było przyczyną ale nawierciłem małą dziurke na tej 2 przepustnicy od strony cylinda tak aby lepiej zasysało. Przepustnica zaczęła się otwierać ale motor przerywał i zalewało go nie wiem dlaczego, ale wstawiłem prosty gaznik od ETZ 150 i motor duzo lepiej reaguje na gaz i kręci się wyżej i dzięki temu jest zrywniejszy i osiąga wiekszą prędkosć jak narazie same +++ z tym gaznikiem jeszcze tylko nie wiem jak ze spalaniem |
|
|
|
|
|