» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: wojtek.mz
2016-01-26, 18:12
Wyciek paliwa tłumikiem mz es 250/1
Autor Wiadomość
mclukas 

Motocykl: mz es 250/1
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 0
Skąd: Lathen
Wysłany: 2016-01-26, 17:47   Wyciek paliwa tłumikiem mz es 250/1

Witam od dłuższego czasu nie mogę sobie poradzić z wyciekającym paliwem przez tłumik, przez co zalewa świecę i nie chce odpalić motor. Dodam że paliwo leci ciurkiem :/
Proszę podpowiedzieć od czego zacząć żeby powstrzymać ten wyciek a może ktoś miał do czynienia z takim problemem.
Ostatnio zmieniony przez wojtek.mz 2016-02-10, 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Rav90 


Motocykl: ETZ 250, XV535
Wiek: 33
Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 169
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-26, 18:13   

Jak to ciurkiem przez tłumik? To ile tam jest tego paliwa? Może zaciął się zaworek iglicowy w gaźniku? A jeśli tylko trochę kapie Ci niespalona mieszanka, to znaczy że masz za bogato ustawioną dawkę paliwa.
 
 
     
marek175x 

Motocykl: MZ TS 250
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 113
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2016-01-26, 18:17   

Zobacz jeszcze czy pływak nie jest dziurawy. Jak części będą w porządku ustaw poziom paliwa w gaźniku.
 
     
mclukas 

Motocykl: mz es 250/1
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 0
Skąd: Lathen
Wysłany: 2016-01-26, 18:40   

Już po pierwszym kopnięciu zalewa świecę i całe paliwo z gaźnika leci prosto do tłumika tak jak by manetka od gazu była odkręcona na max ... pływak jest ok, wynurza się z benzyny ... dodam że przed złożeniem silnika i zamontowaniem po raz drugi gaźnika było wszystko dobrze ... nie mam pojęcia co może być źle ... rozbierałem już chyba ze 3 razy gaźnik i składałem go ze schematem ... nic nie kręciłem w gaźniku ....
 
     
marek175x 

Motocykl: MZ TS 250
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 113
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2016-01-26, 18:46   

Sprawdzałeś jak Ci radził Rav90, zaworek? Może jakiś paproch siedzi w środku i nie zamyka dopływu benzyny.
 
     
januszj23 


Motocykl: 2X MZ TS 250
Wiek: 64
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 499
Skąd: Ełk
Wysłany: 2016-01-26, 19:35   

Lub wypadła gumka z urządzenia rozruchowego (ssanie). Sprawdź to.
_________________
Filmy instruktażowe:
https://www.youtube.com/u...&view_as=public
Materiały o MZ: https://drive.google.com/drive/folders/1aTMi2f6drgG6Ygr5vrRnphBCE0kisPA-?usp=sharing. Jeśli pomogłem-wiesz co zrobić.
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały, parszywy świat mógł pocałować mnie w dupę.
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-01-26, 19:40   

Dokladnie jak piszę j23, raz na zlocie zawiesiło mi się tak ssanie (linka jakoś się zblokowała) w świeżym bingu. Wiec na starym gaźniku to może prawo wystąpić
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
mclukas 

Motocykl: mz es 250/1
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 0
Skąd: Lathen
Wysłany: 2016-01-26, 19:49   

jaka gumka ?
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2833
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-01-26, 20:17   

Koledzy patrzcie o jakim motocyklu pisze kolega, gumki to są ale w TS i ETZ, co do Twojego problemu mclukas, to na pewno iglica na pływaku nie zamyka w 100% paliwa, albo jakiś paproch albo już tak wyrobiona, że nie trzyma paliwa, sprawdź to. Sprawdź sobie też kranik czy zamyka paliwo bo miałem identyczny problem w es 250/1, po nocy się zalewała okazało się, że kranik puszczał całą noc paliwo po kropli, iglica na pływaku nie trzyma już jak nowa, efekt zalana po 1 kopnięciu, jak odpaliła to lała benzyną z tłumika.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
januszj23 


Motocykl: 2X MZ TS 250
Wiek: 64
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 499
Skąd: Ełk
Wysłany: 2016-01-26, 20:51   

Upss, sorry, niedoczytałem.
_________________
Filmy instruktażowe:
https://www.youtube.com/u...&view_as=public
Materiały o MZ: https://drive.google.com/drive/folders/1aTMi2f6drgG6Ygr5vrRnphBCE0kisPA-?usp=sharing. Jeśli pomogłem-wiesz co zrobić.
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały, parszywy świat mógł pocałować mnie w dupę.
 
     
mclukas 

Motocykl: mz es 250/1
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 0
Skąd: Lathen
Wysłany: 2016-02-10, 18:30   

Witam
Po przerwie :) okazało się że kranik jest do renowacji lub wymiany, ja zamówiłem oryginalny. Kranik nie domykał do końca co skutkowało zalewaniem paliwa całego układu, do tego przeszlifowałem iglice pływaka żeby upewnić się ze domyka ona do końca. Teraz jest wszystko tak jak powinno, przy okazji poprawiłem ustawienie szczeliny na przerywaczu na 3mm i teraz iskra powaliła by słonia i pali od kopa.
Dziękuje wszystkim za tak szybkiezaangażowanie się do tego tematu i zawczasu niezamknięcie go.
Pozdrawiam Łukasz
 
     
marek175x 

Motocykl: MZ TS 250
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 113
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2016-02-10, 18:44   

mclukas napisał/a:
przy okazji poprawiłem ustawienie szczeliny na przerywaczu na 3mm


Raczej 0.3 mm :wink:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16