Przesunięty przez: motomaciey 2014-01-03, 04:09 |
Czy wychodziły ETZ 250 z kołem 16" z tyłu ? |
Autor |
Wiadomość |
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-08-07, 18:15 Czy wychodziły ETZ 250 z kołem 16" z tyłu ?
|
|
|
A więc jak już niektórzy wiedzą obecnie poszukuje ETZ 250 i znalazłem jedną ciekawą lecz są w niej pewne rzeczy które budzą moje wątpliwości
A przedrzymskim to z tyłu ma założone koło 16calowe. Czy wychodziły ETZ250 z takim kołem Czy to lepiej czy gorzej że tam jest wsadzona 16
Inna rzecz ale ta już fajna to to że w główce ramy (tam gdzie trzyma się cały przód) Jest wsadzona kontrolka kierunkowskazów która miga wraz z nimi. Czy takie coś było montowane oryginalnie czy to tylko domowy patent
Ja jeszcze nie miałem do czynienia z hamulcem tarczowym, więc kompletnie się na tym nie znam a tam coś jest nie tak. Powiedzcie mi co tam może być zepsute jeżeli postawie motor na stopce centralnej, zakręcę kołem i wcisnę hamulec i zero reakcji, koło kręci się tak jakbym niczego nie ruszał. Klamka chodzi bardzo leciutko.
Właściciel mówi że to wina zdartych klocków.
powiedzcie co tam może być nie tak bo kompletnie nie znam się na hamulcach tarczowych.
Czekam na wasze odpowiedzi. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2011-11-25, 00:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2006-08-07, 18:31
|
|
|
z kolem 16" 250 nie wychodzili z kolem 18" masz wiekszy v-max
co do tej kontrolki to chodzi ci ze jak sie skreci kierownica to wlancza sie kierunek tak? to takich bajerow nie montowali...
co do hamulcow moze byc :
zapowietrzenie ukladu
zurzyta pompa
zatarte tloczki
i jeszcze pare
jesli byly by zajechane klocki to i tak by zachamowalo, chyba ze sa wyjete |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
KingNothing
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 363 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2006-08-07, 18:32
|
|
|
Hm.. ja na 150 sie nie znam, ale z tylu w kazdej ETZ mamy mniejsze kolo.. czyli 16. Kontrolka kierunkow natomiast jest w etz standardem, w przeciwienstwie do obrotomierza. Hamulec tarczowy to jest cos jesli pompka nie cieknie, to latwo sie go serwisuje. |
_________________ http://www.bikepics.com/members/KingNothing/ |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-08-07, 18:37
|
|
|
nie gruby, niezrozumiałeś mnie. W głowce ramy umieszczona jest kontrolka i gdy włączysz kierunek to ona wtedy mruga. Chodzi mi oto czy tam była orginalnie?
czyli lapiej jest z 16'' czy gorzej
a z chamulcami to niewiem co tam może być |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2006-08-07, 19:16
|
|
|
mrugajaca kontrolka to jest w zegarach a w "glowce ramy" to jest jakis WT
do 16" cali opony masz tansze, przynajmiej te takie uzywane co jest lepsze 16 czy 18 powiem ci ze jeden i drugi rozmiar ma zastosowanie wiadomo wiekszy promien kola wieksza sila co za tym idzie wieksza predkosc, jak bedziesz uzywal tego sprzeta do orania pola ( podejzewam ze raczej tak bedzie) to rozmiar tylniej opony jest malo istotny |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
LoginMZ
SEZON - START !
Motocykl: MZ ETZ 251 91'
Wiek: 34 Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 65 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2006-08-07, 20:46
|
|
|
co do tej kontrolki w glowce ramy to zobacz czy na obrotomierzu sa lampki bo ja nie mam teraz zrobilem ladowanie i luz w predkoscimierzu mam zamiar zrobic sobie kierunki wlasnie tam |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-08-07, 20:49
|
|
|
wystarczy ze zalozy zebatke 21z i na 16 calach tez bedzie smigac normalnie, |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2006-08-07, 20:57
|
|
|
gruby napisał/a: | a w "glowce ramy" to jest jakis WT | hehe być może,ale w wersjach standart była tam kontrolka luzu,może ktoś przerobił na luxa i podłączył tam kierunki.... :-> |
_________________ http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze
|
|
|
|
|
wojciech944
Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 1491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-08-07, 21:22
|
|
|
obrotomierz z czerwonym polem nie ma oryginalnie kontrolek, bo on jest od MZ TS |
|
|
|
|
dawid482
Motocykl: Honda CBR F2
Wiek: 38 Dołączył: 31 Paź 2005 Posty: 265 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2006-08-07, 21:47
|
|
|
KingNothing napisał/a: | Hm.. ja na 150 sie nie znam, ale z tylu w kazdej ETZ mamy mniejsze kolo.. czyli 16 |
niestety nie masz racji w 250 z przodu jak i z tyłu były 18 calowe koła a co do hamulców to gruby już wszystko napisał |
_________________ Oto moja skromna galeria
http://www.polskajazda.pl...88&opcja=detail
|
|
|
|
|
KingNothing
V.I.P.
Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37 Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 363 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-08-07, 22:44
|
|
|
gruby napisał/a: | mrugajaca kontrolka to jest w zegarach a w "glowce ramy" to jest jakis WT | eee, fajnie to wygląda
LoginMZ, są kontrolki i na obrotomierzu i na prędkościomierzu. Ta kontrolka jest dokładnie tam gdzie narysowałeś.
[ Dodano: 2006-08-07, 22:46 ]
a naprawa tych chamulców ile może wynieść |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
rybson13
Zlotowicz
Motocykl: Sf
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2006 Posty: 414 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2006-08-07, 23:16
|
|
|
wracajac do czerwonej lampki w glowkach ramy spotkalem sie juz z tym w 3 emzetkach.... jednej swojej jak kupilem i 2 u kumpli wiec musieli chyba tak robic bo za kazdym razem byly takie same pozdrawiam i to od stopu bylo a nie kierunkow chyba;) |
|
|
|
|
LoginMZ
SEZON - START !
Motocykl: MZ ETZ 251 91'
Wiek: 34 Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 65 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2006-08-07, 23:28
|
|
|
co do hamulca jak kupowałem mz to też klameczka miękka i 0 hamowania , w środku zmasakrowany mieszczek płynu niewiele co czyli musiałem kupić mieszczek (3zł ag-mot) no i płyn hamulcowy jakieś 10zł i zacisk śmiga , wydaje mi sie ze przy korpusie może być najgorsze uszkodzienie tzn naprawa tego bo bedzie trzeba kupic caly korpus ok 60zł a jeśli gdzieś indziej to raczej niewielkie koszty także dobrze oblukaj |
_________________ http://www.bikepics.com/members/arturk/91etz251/
Lekcja używania forum http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
|
|
|
|
LoginMZ
SEZON - START !
Motocykl: MZ ETZ 251 91'
Wiek: 34 Dołączył: 01 Kwi 2006 Posty: 65 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2006-08-08, 09:33
|
|
|
no moze byc tak jak pisze Login MZ moze wogule tam nie ma plynu heheh bo co jeszcze moze byc przy pompie?
-brak plynu
-zurzyty mieszek
-tloczek pompy
-wzery na powierzchni gdzie chodzi tloczek
-uszczelniacze
-zapowietrzenie pompy
-najgorej jak jest pekniet korpus... nowy ok 80 zl
to juz lepiej kupic jakas pompe od japonczyka za 60zl
co do zacisku jak sa zapieczone tloczki to wyjmij je i sprawdz w jakim stanie sa gladzie tego tloczka jak sa rowne bez rys to wymien tylko uszczelniacze w zacisku, przeczysc dokladnei zacisk i powino smigac jak ta lala bo co jeszcze mzoe sie popsuc w zacisku? no chyba ze jest gdzies pekniety i hydrol sie leje
sprawdzic mozesz jeszcze stan przewodu co laczy pompe z zaciskiem, czy nie jest popekany sparcialy itp. jak cos bedzie nie tak to niezwlocznie trzeba wymienic waz,
jak bedziesz kupowal plyn to tylko DOT-4!!!! |
_________________ KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW
foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-08-08, 09:53
|
|
|
czekaj czekaj.... moze to jest MZ ts z bakiem ETZ ? |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
daniel1621
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 987 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2006-08-08, 10:11
|
|
|
hubertbaran, nie,raczej nie. Na ramie za bardzo się nieznam, ale liczyłem ile ma piór na cylindrze i miał chyba 9 czyli ETZ a wszytko wyglądało orginalnie. A dlaczego tak myślisz?
a jeżeli z tyło jest koło 16'' to prędkościomierz będzie chyba oszukiwał. Bedzie chyba zawyżał no nie |
_________________ http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail |
|
|
|
|
gruby
Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 304 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|