» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kosior30
2024-04-25, 00:13
Linka gazu i dysza gaźnika PWK
Autor Wiadomość
krzychu2lv6 

Motocykl: MZ TS 125
Dołączył: 02 Lut 2022
Posty: 7
Wysłany: 2024-04-24, 17:45   Linka gazu i dysza gaźnika PWK

Witam,

Zmieniam sobie gaźnik na PWK 24 keihin , do MZ TS 150, oryginalna linka gazu jest za krótka, a nie mogę znaleźć nic na forum od czego podejdzie?

oryginalna ma 90 pancerz, a 100cm linka.


Drugie pytanie, jaki rozmiar dyszy stosujecie na dysze główną do tego gazika PWK 24?
od wolnych obrotów wydaje się, że jest ok. ale wysokich założyłem najmniejszą jaką mam w zestawie 100 i jest widać, ze trochę jest przylana.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez krzychu2lv6 2024-04-25, 17:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2024-04-25, 00:14   

Pisz poprawnie!
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
krzychu2lv6 

Motocykl: MZ TS 125
Dołączył: 02 Lut 2022
Posty: 7
Wysłany: 2024-04-25, 02:37   

Widzę, że mój temat został przesunięty do "przedszkola" jako zbyt banalny, jednak odpowiedź na nie przerosło moderatora oraz kosiora... ;)

Odpowiem sobie sam, na to banalne pytanie, a ze względu na popularne przejście na gaźnik PWK przyda się innym z przedszkola i nie będą musieli zawracać głowy banalnym pytaniem.

Oryginalny pancerz linki skróciłem o 1cm i jest ok. więc dla gaźnika PWK Kehin dla motocykla MZ TS wystarczy linka o wymiarach 89cm pancerz 11cm linka.

Nadający się wymiar 11cm skoku linki i odpowiednie końcówki mają niektóre linki do MZ ETZ 150.

Co do dysz do TS 150 w Gaźniku PWK kehin

Zostałem przy oznaczeniu PWK 100, która jest w zestawie razem gaźnikiem PWK 24, ale obniżyłem iglice na ostatni ząbek, jeździ i przyspiesza ok. odczuwalnie lepiej od org. BVF 24n1 bo ten juz "przebierał" powyżej 6k obrotów, a PWK kręci wyżej.

Planuje kupić dysze 95 i dać zabezpieczanie na środek iglicy, oraz zmniejszyć delikatnie tą od wolnych obrotów, bo obroty trzyma 1k, ale mam wrażenie, że dysza powinna być odrobinę mniejsza.

Króciec gaźnika nie toczyłem tylko rozwierciłem wiertłem na wiertarce stołowej jest ok.

brakuje mi tylko dobrać gumowe kolanko do filtra, gaźnik średnica 50, obudowa filtra 40 długość. około 11cm
  
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2024-04-25, 21:07   

krzychu2lv6 napisał/a:
Widzę, że mój temat został przesunięty do "przedszkola" jako zbyt banalny, jednak odpowiedź na nie przerosło moderatora oraz kosiora...


Przeniosłem do przedszkola, bo Ciebie przerosło napisanie postu poprawną polszczyzną, zaś dział też był niewłaściwy. Mogło polecieć do kosza, ale nie lubię robić kuku za pierwszym razem. To tak jak już prawimy sobie złośliwości.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 17