Przesunięty przez: motomaciey 2014-01-03, 01:11 |
Różnice silników 17.5 a 19 KM - ES 250/2 |
Autor |
Wiadomość |
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2012-03-02, 23:45
|
|
|
W TSkach jest specjalny próg, stabilizujący głowicę w idealnym, środkowym połoezniu, ponieważ silniki jest amortyzowany na górnej poduszce, gdyby nie ten próg to głowica by latała po cylindrze. W tropiku natomiast amortyzowanie jest centralnie pod silnikiem i nie jest wymagane stabilizowanie głowicy. Czyli cylinder z góry jest idealnie gładki.
[ Dodano: 2012-03-02, 23:47 ]
modzelak napisał/a: | A czy były w tropikach cylindry z wystająco tuleją do ustalania położenia głowicy tak jak w TS | Nie było |
_________________
|
|
|
|
|
modzelak
Motocykl: MZ es250/2 , TS250/1
Pomógł: 17 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 269 Skąd: WPZ
|
Wysłany: 2012-03-06, 02:36
|
|
|
Jeżak,to wszystko jest napisane wyżej,czytaj zanim coś napiszesz,tropika i ts mam więc wiem jak jest mocowany silnik.Teraz chodzi tylko o to,czy w TS były dwa rodzaje cylindrów(różnica użebrowania przy dolocie). |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17201
|
|
|
|
|
wołek
Motocykl: MZ ES 250/2,TS 150
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 145 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-12-29, 13:28
|
|
|
Panowie 5 letni odkop Kupiłem dwa cylindry do swego tropika i jak się okazało po rozpakowaniu paczki nie mają przedłużonych żeberek na osłonę gaźnika ale i nie mają wystającej tulei.Na jednym data produkcji 79 na drugim 81.Oba z trapezowym dolotem.Po przeczytaniu wszystkich tematów o cylkach dochodzę do wniosku,że muszą pochodzić od 4 biegowej tski.Dobrze rozumuję? |
|
|
|
|
mar09
Motocykl: ES300/TROPHY/ETZ250
Pomógł: 23 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Wrz 2012 Posty: 392 Skąd: Krasnystaw/Lublin
|
|
|
|
|
wołek
Motocykl: MZ ES 250/2,TS 150
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 145 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-12-29, 22:13
|
|
|
To malina Pewnie te produkowane jako części zamienne nie miały tych nadlewów do obudowy gaziora |
|
|
|
|
mar09
Motocykl: ES300/TROPHY/ETZ250
Pomógł: 23 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Wrz 2012 Posty: 392 Skąd: Krasnystaw/Lublin
|
Wysłany: 2016-12-30, 09:03
|
|
|
wołek napisał/a: | Pewnie te produkowane jako części zamienne nie miały tych nadlewów do obudowy gaziora |
Zapewne tak, gdyż to takie same cylindry wewnątrz... te późniejsze z okrągłym odlewem wokół tulei odlewali wszystkie niemal takie same tylko usuwali pierścień ogniowy/rant dla Trophy/ETS, jedynie ostatnie roczniki 5-biegówki miały nieco inny odlew garnka.
Także cylindry z nadlewami od strony gaźnika pochodzą tylko z okresu produkcji modelu Trophy/ETS i także TS 250 (4b) ...tylko pierwsze roczniki + pierścień ogniowy, odlew w którym zatopiona jest tuleja nie jest okrągły lecz jajowaty. |
_________________ Aktualna oferta części: http://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-1981282
Foto-relacje z remontów: http://www.fotosik.pl/u/marcink46/albumy
marii-tech - serwis/części/usługi |
|
|
|
|
|