» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: William
2006-10-11, 00:21
BING 84 - podsumowanie wiadomosci
Autor Wiadomość
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1533
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2018-05-21, 07:46   

Martini55 napisał/a:
Spalanie miałem na granicy 4,5 -5L / 100km.

No i tu jest problem - rzeba umieć wyregulować gaźnik aby palił mniej więcej tyle co na wykresie.
Do binga nie ma odpowiedniej dokumentacji i w dwóch przypadkach Adaxa i Kosiora- MZ -tki chodzą ok.
U mnie było to samo 4-5 i grzanie się silnika, to był powód dlaczego zrezygnowałem, bo jak wyjeżdzam to rzadko kiedy robie mniej niż 100 km. Teraz mam tak wyregulowany gaźnik 30n2-5 (pomimo tego że klepie jak diabli) że przy predkości 90-100 tempertura na cylindrze po kilkudziesięciu kilometrach jest ok 100 oC.
W jeżdzie miejskiej temperatura to około 90 oC.
Ale kupiłem dysz robione na wzór oryginału, które wspólgrają z iglicą i rurką emeulsyjną, no i jeszcze po odwróceniu zimeringu temperatura spadła.
Na Bingu temperatura silnika przy identycznej jeżdzie z czasem przekraczała 115oC i kończył mi się zakres termometru...

Mierzona na cylindrze powyżej króćca gaźnika.
_________________

 
 
     
Miles Monroe 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 268
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2018-06-10, 12:30   

mczmok, Czy mógłbyś podzielić się informację gdzie kupiłeś dysze do gaźnika 30n2-5 robione na wzór oryginału?
_________________
..."nie ma takiego wielkiego spryciarza, który by nie znalazł większego"...
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1533
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2018-06-16, 08:06   

Miles Monroe,
Dysze chyba w stolmocie... Nie pamiętam.
Ale myślę że te z allegro też mogą być.
Teraz testujęgaźnik 30n3 , który ma w środku logo MZA po zmianie duszy na 135 w mojej 300 nie widzę różnicy w pracy motocykla.w stosunku do gaźnika oryginalnego.
Naprawdę dobre wrażenie na początku, ciekawy jestem jak z trwałością.
Na dyszy 130 silnik miał zbyt wysoką temperaturę.
Zastanawiam się nad próbą a dyszą 140.
_________________

Ostatnio zmieniony przez mczmok 2018-06-17, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Miles Monroe 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 268
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2018-06-16, 17:22   

mczmok, dziękuję za odpowiedź. Bardzo mocno zastanawiam się nad zakupem nowego gaźnika współczesnej produkcji. Zastanawiałem się nad regeneracją starego, ale koszt dysz, oraz mycie w myjce ultradźwiękowej prawie przekroczy cenę zakupu nowego. Nie wiem tylko, czy jest kilku producentów tych gaźników, czy jeden wytwórca, który zaopatruje cały rynek.
_________________
..."nie ma takiego wielkiego spryciarza, który by nie znalazł większego"...
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1533
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2018-06-16, 20:42   

MZA ogólnie parametry z grubsza😀 Utrzymuje😀
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15