» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Qba
2006-12-15, 15:49
Elektroniczny przerywacz kierunkowskazow.
Autor Wiadomość
pawel 
RH + 95 PB-


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 24
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2005-10-04, 19:01   Elektroniczny przerywacz kierunkowskazow.

Witam! Ostatnio udalo mi się uruchomic elektroniczny przerywacz kierunkowskazów.
Wywalilem mechaniczne bebechy ze starego przerywacza i wstawilem przekaznik wraz z generatorem, a 21 watowe zarowki zastapilem 5–cio watowymi . Calosc dziala bez zarzutu, w dodatku zarowki zapalaja się natychmiast a calosc pobiera duzo mniej pradu. W zwiazku z czym ma ktos może schematy lub chce się podzielic doswiadczeniami z budowy innych ukladów elektronicznych do mztek np: elektronicznego zaplonu lub regulatora napiecia. Mile widziane propozycje 6 woltowe do Tski.
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2005-10-04, 22:51   

Pogartulować inwencji, ja tak samo zrobiłęm bo oryginalny przerywacz ma nawet swoje miejsce, pozatym wygląda też oryginalnie :) Taki sam patent zrobiłem z regulatorem alternatora, elektronika do puszki oryginalnej i fajna sprawa :)
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
Erni 


Motocykl: Yamaha XJ600 S
Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2004
Posty: 20
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 2005-10-04, 23:08   

A ja dałem 14 zł za elektroniczny przerywacz od 126p i przepiąłem tylko kabelki. Leniwy jestem nie ma co. Zero własnej inwencji...
_________________
Przyszłość: Honda VFR800
Daleka przyszłość: Ducati 996

Pomarzyć ludzka rzecz :)


Pozdro4all :)
 
 
     
edwin.sk 
Zlotowicz


Motocykl: simson sr 2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 204
Skąd: międzyrzec podlaski
Wysłany: 2005-10-05, 11:28   

jedno pytanie czy wi dzięń widac jak mrygają te 5-cio watowe żarówki??
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2005-10-05, 13:48   

Właśnie... też tak myślałem, po co oszczędzać w ten sposób...
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
pawel 
RH + 95 PB-


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 24
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2005-10-05, 19:13   

I tu wychodzi zaskakujaca sprawa. Rowniez się obawialem ze 5 cio watowe będą zbyt slabo widoczne w dzien, wiec przed kupnem zarowki podpialem ją i okazalo sie ze niewiele slabiej swieca od 21W. Nawet w sloneczny dzien widac jak blyskaja. W etzkach nie ma potrzeby montazu zarowek o mniejszej mocy, ze względu na duza moc alternatora. W tsce mam pradnice 6V/60W i jeśli wlaczy się swiatla mijania to praktycznie akumulator przestaje się ladowac, nie mowiac już o sytuacji kiedy wlacza się kierunkowskazy. Mój brat odkrecil je wszystkie i ma problem z glowy (tylko do czasu pierwszego spotkania z panami w niebieskich mundurkach ). Tak na marginesie, ciekawe jaki idiota wymyslil 6-cio woltowa instalacje, chetnie bym go udusil!

W jaki sposob zbudowales elektroniczny regulator? Masz może jakis schemacik. Chetnie wykonalbym elektroniczny zaplon, mam nawet kilka schematow, tylko nie wiem ile z tego będzie pozytku.[/quote]
 
 
     
edwin.sk 
Zlotowicz


Motocykl: simson sr 2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 10 Lip 2005
Posty: 204
Skąd: międzyrzec podlaski
Wysłany: 2005-10-05, 19:42   

kirunkowskazy w motocyklach są konieczne dopiero od 1984(nie pamiętam dokładnie) tzn wyprodukowane wcześniej miec ich nie muszą....ale z keirunkami wygodniej i bezpieczniej....

pozdrawiam
edwin
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-06, 14:59   

A co do regulatora to kup se na agmocie regulator odrazu gotowy i będziesz miał spokój
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
pawel 
RH + 95 PB-


Motocykl: MZ TS 250
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 24
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2005-10-08, 12:27   

Ile orientacyjnie kosztuje taki regulator na 6V na agmocie? Na razie sobie go odpuszcze. Wczoraj pobawilem się starym, mechanicznym, i udalo mi się wyciagnac na wlaczonych swiatlach 7V i 0.2A ładowania. Tylko przy wylaczonych swiatlach napiecie niebezpiecznie wzrasta do 7.8 V, ale tym się nie przejmuje.
Napiszcie jeszcze jakie sa odczucia po montazu elektronicznego zaplonu. Odzczuwa się wzrost mocy, o ile spadnie żużycie paliwa? Pozdrawiam.
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-10-08, 13:18   

Jaki wzrost mocy? O czym ty mówisz. poprostu zero problemów z ładowanie, wszystko równiutko kontrolka gasnie kiedy trzeba i to wszystko!
Zadnych wzrostów mocy i spadków zużycia paliwa!

Pozdr. Veteranos
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
maeko 
AlphaART


Motocykl: MZ ETZ 250/88
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 418
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2005-10-08, 14:56   

jemu chodzi o elektryczny zapłon a nie o elektryczny regulator, a na agmocie to kosztuje 20 zł
_________________
Moja MZ ETZ 250
Sztuka to odnaleźć to czego się szuka.
Wiem że na tym się nie oszukam
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15