Przesunięty przez: motomaciey 2012-01-21, 21:29 |
Docieranie - co o tym myślicie? |
Autor |
Wiadomość |
adam251
Motocykl: ETZ 251 91' YZF R1
Pomógł: 10 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Cze 2009 Posty: 263 Skąd: Wieluń/Poznań
|
|
|
|
|
jedrek1000f
Motocykl: MZ,Honda
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 1325 Skąd: Nysa
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2010-04-05, 15:13
|
|
|
Tak powinno się docierać, temat wielokrotnie wałkowany i jest nie do uświadomienia ludziom. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Zimny_5
Motocykl: Mz 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 233 Skąd: Wronki
|
|
|
|
|
Osti
Motocykl: MZ 251
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 9 Skąd: Luchów Dolny
|
Wysłany: 2010-04-28, 17:19
|
|
|
Czy wy naprawde tak sadzicie, bo gadac to sobie kazdy moze, a ja jutro (Daj Boże szczęśliwie) stanę przed faktem dokonanym i pozniej moze byc juz za późno. W artykule głównie mowa jest o 4T, czy w naszych motórach ma byc tak samo? |
|
|
|
|
dublekil
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 165 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-04-28, 19:22
|
|
|
Osti wypowiedź Huberta to całe sedno co można powiedzieć w tym temacie, po co jeszcze pytasz. |
_________________ Pierdzę jakby z ostrożna, co by się nie zesrać. |
|
|
|
|
Osti
Motocykl: MZ 251
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 9 Skąd: Luchów Dolny
|
Wysłany: 2010-04-28, 22:04
|
|
|
Ja już pierdze powoli, a jutro będę robił dokładnie tak jak masz w opisie:
"Pierdzę jakby z ostrożna, co by się nie zesrać."
Musze się z tym przespać, to bardzo ważna sprawa, bo jak mi tłok złapie, to będzię lipa! |
|
|
|
|
Jawer [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-28, 22:42
|
|
|
Osti, najdalej w piątek założę nowe cylindry ze szlifu. Chcesz, żebym nagrał filmik z docierania, żebyś uwierzył? |
|
|
|
|
Osti
Motocykl: MZ 251
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 9 Skąd: Luchów Dolny
|
Wysłany: 2010-04-29, 00:53
|
|
|
Dobra, jutro jak odpale to napisze wrażenia, trochę się boję bo jak motór choruje to i ja zdrowy nie jestem:) a z drugiej strony sie niezmiernie ciesze, bo juz myslałem ze 500km bede musial ją pyrkać - jak ja tego nie lubie... |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2010-04-30, 15:19
|
|
|
Nie musisz pyrkać najważniejsze żeby nie trzymać obrotów w jednym zakresie musisz po nich skakać, często zmieniać biegi i prędkości. Silnik cały czas ma być dociążony. Pilnujesz tylko temperaturę cylindra. Więc iglica do samej góry i ogień. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Reich
Jawer's back
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 1683 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2010-04-30, 21:38
|
|
|
Osti, polecam przeczytać o docieraniu w "Jeżdżę Motocyklem MZ", tam jest to bardzo dobrze rozpisane, a główne wytyczne napisał już hubertbaran. |
_________________ Wino, konserwy, muzyka bez przerwy
Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.
Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda. |
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2023 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2010-04-30, 22:36
|
|
|
Nie kumam problemu, siadasz i jedziesz. Nie piłujesz jak głupi ale też nie jedziesz jak "oszczędny" na 2000rpm i bokiem. |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
|
|
|
|
Osti
Motocykl: MZ 251
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 9 Skąd: Luchów Dolny
|
Wysłany: 2010-05-02, 09:41
|
|
|
Przeczytajcie sobie artykuł zamieszczony w 1 poście od poczatku do konca, a zrozumiecie, chodzi o 9 pierwszych przejazdów: 3 na 1/2 obrotów, 3/4 i nast na full. Po weekendzie majowym napisze co i jak zrobilem i do jakich zasad sie zastosowałem:) |
|
|
|
|
koziol
RzadkiMotórzysta
Motocykl: ETZ 250e
Wiek: 34 Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 159 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2010-05-27, 12:14
|
|
|
Chce zrobic wg instrukcji NA ULICY
mz etz 250 do dotarcia, tylko niepotrzebnie perkałem u siebie z 15km wolno po wiochach
ile km mniej wiecej potrzebuje zeby proces docierania dobrze przebiegł? |
_________________ >wrzesień 2009
>KRAZ mi przejechał po kominiarce!!! Specjalnie celował i bliźniakiem przejechał, job twoju mać i w romby czarne teraz jest... |
|
|
|
|
Yasiec65
amator/hobbysta
Motocykl: MZ TS 250/1 1981r.
Pomógł: 33 razy Wiek: 58 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 170 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 2010-05-28, 09:58
|
|
|
Ja swoją Tereskę docierałem w ten sposób że przez pierwsze ok 300km jeździłem do max 4 biegu. Na 4 czwartym biegu osiągałem prędkość 80km/h czasem 90km/h.Oleju do benzyny lałem trochę więcej (30 : 1). Jeździłem sam.Po przejechaniu ok 1000km ciśnienie sprężania wynosiło 14atm. Teraz po przebiegu ok 29000km ciśnienie wynosi 12atm. więc nie jest chyba źle.Części wstawiałem oryginał, cylinder jest po drugim szlifie, gaźnik też dałem nowy ale już chyba zaczyna się "odzywać" (przepustnica).Uważam że na dotarciu silnika nie żałować ale wszystko w granicach zdrowego rozsądku.
Pozdrawiam |
_________________ Y@$&€c
Najważniejsze są drobiazgi.
Na odległość leczyć potrafił chyba tylko Kaszpirowski.
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek . |
|
|
|
|
|