» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
amortyzatory tył mz 251 etz 1990 r wersja blaszany błotnik
Autor Wiadomość
johny89 


Motocykl: SC44
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2017-11-21, 21:41   

W sklepie Jackmotors można kupić amortyzatory gdzie rozstaw śrub ma 36cm.
 
     
lamariusz 

Motocykl: MZ ETZ 150 z 1987 r.
Wiek: 45
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 85
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2020-10-13, 19:57   

MZ ETZ 150 - Amortyzatory tył. Podpowiedzcie proszę, jakie polecacie amortyzatory tylne oraz jakie rozmiary fabrycznie posiadały amortyzatory do ETZ 150 z metalowym błotnikiem rok prod. 1987. Jest tyle różnych informacji w necie i ofert w sklepach, trudno stwierdzić, które byłyby właściwe. Obecnie mam założone jakieś zużyte podróbki 16 zwoi sprężyna.
 
     
Tosiek 
Tosiek

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 65
Dołączył: 19 Lip 2020
Posty: 5
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-10-13, 21:34   

W mojej ETZ 150 1988 r. były w oryginale, 36 cm długości, mierzone w środku otworów i 13 i 1/3 zwoi sprężyna. Obecnie jest 16 zwojów no name- pewnie china, ale wizualnie, jak oryginalne, ładnie wykonane, tylko te 16 zwoi w grubszym drucie. Mam wrażenie, że są za twarde i coraz częściej kusi mnie, żeby przełożyć stare sprężyny do całej chińskiej reszty. Na razie próbuję się przyzwyczaić. :mrgreen: :lol:
_________________
Tosiek- entuzjasta rozważny
 
     
lamariusz 

Motocykl: MZ ETZ 150 z 1987 r.
Wiek: 45
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 85
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2020-10-13, 23:07   

Tosiek. Właśnie moje chińskie amory też twarde, nie wiem czy w ogóle cokolwiek amortyzują i chyba nie mylę się, że były powodem pęknięcia ramy. Sumując, powinienem do mojej etz szukać ogłoszeń z amorami 13 zwojowymi, lub kupić sprężyny 13 zwojowe i przełożyć do chińskich. Dobrze kumam.
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301
Pomógł: 10 razy
Wiek: 29
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 357
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-10-14, 07:05   

Polecam zostawić chiński środek, a sprężyny założyć oryginalne, są po prostu za twarde, nie ułożą się.
 
     
Tosiek 
Tosiek

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 65
Dołączył: 19 Lip 2020
Posty: 5
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-10-16, 00:42   

I ja również o takim przełożeniu myślę. Stare oryginalne sprężyny + cała reszta współczesna. Nie pamiętam dokładnie kto, ale na forum któryś kolega pisał że tak ma zrobione i podobno jest ok.
_________________
Tosiek- entuzjasta rozważny
 
     
lamariusz 

Motocykl: MZ ETZ 150 z 1987 r.
Wiek: 45
Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 85
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2020-10-16, 12:55   

Spróbuję tak zrobić. Z tym, że chiński amor ma sprężynę 16 zwoi a oryginał 13 zwoi, czy po przełożeniu sprężyny krótszej do chińskiego amora, amortyzator będzie miał możliwość zakresu pracy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13