» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2011-10-24, 19:10
Numery karterów
Autor Wiadomość
Fuga 


Motocykl: Mz etz 251 91.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 295
Skąd: Klonowa
Wysłany: 2009-04-25, 21:21   Numery karterów

Witam czy tu znajdują się numery partii karterów te co maja być identyczne jakie objawy są jeśli te numery będą rożne poprzedni właściciel na tym jeździł i było wszytko dobrze co myślicie na ten temat Pozdr i czekam na odpowiedzi z waszej strony
_________________
http://www.polskajazda.pl...1,WSK,125/44944
Ostatnio zmieniony przez wojtek.mz 2014-10-09, 08:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
bary251 


Motocykl: silver etz 251e
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 45
Skąd: kurów
Wysłany: 2009-04-26, 07:54   

powiem ci ze ja wczesniej miałem kartery które nie pochodziły z jednego kompletu.były cuda tyle!!!!odemnie
_________________
Motocykle to nie wszystko ale wszystko bez nich jest niczym.


http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,251/62136



http://www.bikepics.com/members/bary251/91etz251/
 
 
     
Fuga 


Motocykl: Mz etz 251 91.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 295
Skąd: Klonowa
Wysłany: 2009-04-26, 15:10   

to pomoze mi ktoś bo mam okazje kupić kartery które maja takie numery lewy 26 a prawy 6 a ja w swoich mam lewy 30 a prawy 26 nie wiem czy sobie to po zamieniać różnica roku produkcji wiecie o co mi chodzi Pomocy pomocy będę wdzięczny Pozdr proszę
_________________
http://www.polskajazda.pl...1,WSK,125/44944
 
 
     
MZ Maxi Perwers 
Zlotowicz
MODERATOR - RETIRED


Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1030
Skąd: Lubań-Zgorzelec
Wysłany: 2009-04-26, 23:27   

Jakie numery karterów? Kartery były pasowane parami i połówek nie powinno się rozłączać. Stanowią całość pasowaną do siebie fabrycznie. To, że będziesz miał identyczne numery na połówkach z różnych silników wcale nie oznacza, że bedą ze sobą idealnie pasowały. Zasada jest prosta. Obydwie połówki z jednego, fabrycznego silnika. Zbieranina to padaka. Zawsze jednak jakoś można spasować i będzie to chodziło.

[ Dodano: 2009-04-26, 23:53 ]
Aha. Zmień nazwę tematu, bo poleci do śmietnika.
_________________
Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli.
 
     
krzysiek920707 
krzysiek

Motocykl: MZ 251 ETZ
Wiek: 31
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 13
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2011-09-18, 16:28   

Witam
Odświeżam temat mam takie pytanie,jak to jest z tymi numerami karterów w MZ ETZ 250?Kupiłem MZ ETZ 250 w częściach i na jednym karterze jest napisane:29-41.029 Kok.5 a na drugim:29-41.027 Kok.4. W WSK na karterach były takie same numery na jednym jak i drugim karterze.Czy te numery które podałem świadczą że kartery są każdy z innej ,,parafii"?U siebie jeszcze silnika nie rozbierałem to nie wiem jak jest u mnie.
 
 
     
GIXXER 


Motocykl: ETZ 250,251,301,GSXR
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 182
Skąd: Lipno
Wysłany: 2011-09-18, 21:21   

nie. To sa numery katalogowe czesci. Oba kartery (lewy i prawy) maja inne numery czesci.
 
 
     
krzysiek920707 
krzysiek

Motocykl: MZ 251 ETZ
Wiek: 31
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 13
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2011-09-18, 21:41   

To jak rozpoznać że kartery są z tej samej pary?
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5275
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-09-18, 21:47   

Po śladach zużycia gładzi łączących oba kartery, jakości wykończenia itd...
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7508
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-09-19, 00:02   

krzysiek920707 napisał/a:
na jednym karterze jest napisane:29-41.029 Kok.5 a na drugim:29-41.027 Kok.4.


Nie wiem co oznacza to "K0k4" i "K0k5", ale u mnie na obu jest K0k4. Różnią się tylko tymi wcześniejszymi cyframi - tak jak u Ciebie, na jednym 027, na drugim 029. Na drugim - zapasowym - komplecie karterów mam identycznie, więc możliwe, że masz jednak z różnych silników kartery. Mogą być później przez to problemy z osiowością otworów, wycieki, problemy ze skrzynią.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2011-09-19, 20:40   

problemy ze skrzynią to przede wszystkim. widoczne czasem po krótkim czasie a czasem po długim. np z tego co pamiętam w temacie Mczmoka pisał ze na swojej skrzyni zrobił około 100tyś czy nawet więcej to jest bardzo dobry wynik gratuluje mu dobrego uzytkowania. a w innych zdekompletowanych z paru silników z karterami nie od pary moze się jeb..ć. więc tak jak Maxi mówi zbieranina nie ma sensu.. :piwo:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-11-30, 20:30   

kosior30 napisał/a:
K0k4
Pierwsze literki skrótu oznaczają z którego Kokilu zostały wyjęte.To było tylko informacja dla fabryki.
Troche odgrzewam kotleta... ale to co mówi MZ Maxi Perwers, to troche się mija z celem jego wypowiedzi :D
MZ Maxi Perwers napisał/a:
Stanowią całość pasowaną do siebie fabrycznie

MZ Maxi Perwers napisał/a:
Zawsze jednak jakoś można spasować i będzie to chodziło.
MZ Maxi Perwers napisał/a:
Kartery były pasowane parami


Kartery nie były do siebie pasowane jak podkładki do zabieraka...
Kartery zaraz po wyjściu z kokila, były obrabiane najpierw do tego stopnia by można było je skrecić w całość (przylgnie). Następnie cały blok był obrabiany maszynowo. Tak by trzymało wszystko osiowość.

Pasowanie "każdy karter inny" nie wchodzi w grę!! Wał, wałek wstepnego przeniesienia napędu, wałek zdawczy nie będą równo szły po osi tylko wszystkie zboczą...a co za tym idzie, nagminne niszczenie łożysk jak i podzespołów!
_________________

 
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1252
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2011-12-05, 09:54   

A gdzie są te numery? Ciekawe jak jest u mnie, mam na 100% kartery od pary, kupiłem ete jak miała cztery latka :wink:
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2011-12-05, 17:12   

W jaskółce to masz pod gaxniorem. Ale w etce :shock: to za cholere nie wiem, nie miałem nigdy stycznosci z tym sprzetemm....
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16