Prostownik oparty na mostkach prostowniczych |
Autor |
Wiadomość |
dziobek
Motocykl: MZ 150
Wiek: 34 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 43 Skąd: ok.poznania
|
Wysłany: 2011-03-02, 17:04
|
|
|
jakbys nie zauwazyl to wczesnej sie pytalem o toi jest zrobione tak ajk mi napisales czyli paskiem w kierunku 61 |
|
|
|
|
herrq666
Grupa podlasie
Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: Dudki
|
Wysłany: 2011-03-02, 18:23
|
|
|
skoro tak to schemat masz dobry, daj zdjęcie jak to zrobione jest, może co pomyliłeś |
_________________ Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER. |
|
|
|
|
Binladen
ETZ'ciarz
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy Wiek: 30 Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 788 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2011-03-18, 20:35
|
|
|
Chłopaki , słuchajcie , jak wiecie narazie mam w swojej etz prostownik oparty na mostkach , prawda , no i że dzisiaj miałem chwile czasu sprawdziłem swój stary zgodnie z tym opisem
1. Do końcówek U V W podłączamy plus (po kolei nie razem wszystkie)
do końcówki 61 koniec żarówki. Tym sposobem sprawdzimy diody D7,D8 i D9.
2. Do koncowek U V W podłączamy plus (po kolei nie razem wszystkie)
do końcówki D+ koniec żarówki. Tym sposobem sprawdzimy diody D1 D3 D5
3. Do masy prostownika podłączamy plus i po kolei do końcówek U V W koniec żarówki. Tym sposobem sprawdzimy diody D2 D4 D6.
Po każdym dotknięciu końca żaróweczki zapalała się , czyli wychodzi na to że prostownik jest sprawny , a jednak na mierniku uniwersalnym było co innego , po zmianie na elektroniczny(czyt.z mostków) róznicę w ładowaniu czuć , dlatego chyba ten oryginalny będzie służył jako zapas , skoro wszystko wskazuje na to że jest sprawny , co wy o tym myślicie , Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
zabrudny
Motocykl: MZ
Dołączył: 14 Gru 2012 Posty: 2 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2012-12-16, 10:12 prostownik oparty na mostkach prostowniczych
|
|
|
Witam ja zrobiłem według schematu binladena na mostka http://img510.imageshack.us/f/beztytuuvggg.jpg/ i świeci się kontrolka ładowania a na starym mostku wszystko jest ok co może być źle? |
|
|
|
|
Xargo
Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sty 2006 Posty: 977 Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
|
Wysłany: 2012-12-16, 11:50
|
|
|
No jak podmieniasz swój mostek na mostek oryginalny i wszystko wraca do normy, to chyba logiczne, że musiałeś coś skopać przy składaniu nowego prostownika do kupy. Jesteś pewny, że wszystko jest podłączone tak jak trzeba? Sprawdzałeś miernikiem przejścia przed montażem? Jakie napięcie pojawia Ci się na styku 61 przy zdjętym przewodzie i odpalonym silniku? |
|
|
|
|
Binladen
ETZ'ciarz
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy Wiek: 30 Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 788 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2012-12-16, 12:49
|
|
|
zabrudny, Masz źle podłączony prostownik , miałem to samo za pierwszym razem , schemat w rękę i sprawdzasz lutowania i podłączenia do motocykla. |
_________________
|
|
|
|
|
zabrudny
Motocykl: MZ
Dołączył: 14 Gru 2012 Posty: 2 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2012-12-16, 15:50 prostownik oparty na mostkach prostowniczych
|
|
|
niby sprawdzałem a jednak źle połączyłem, dzięki |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5275 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-12-13, 18:18
|
|
|
No i oszczędność miejsca przy nietypowych projektach |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2020-12-14, 07:29
|
|
|
Wolf ale na zdjęciu.sa mostki jednofazowe, powinny być 3szt. trójfazowych aby było jeden do jeden |
_________________
|
|
|
|
|
elektryk111
agroturysta
Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy Wiek: 48 Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 476 Skąd: żarnowiec n/pilicą
|
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5275 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-12-14, 22:25
|
|
|
Na zdjęciu Wolf są wykorzystane 2 fazowe ale w linku macie 3 fazowe |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2020-12-15, 15:16
|
|
|
Kupiłem dwufazowe ale nie miałem wiedzy że są i trojfazowe
Trojfazowe wystarczą dwa na ten układ prostowniczy. |
|
|
|
|
|