Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:37 |
Silnik - dozownik oleju - MZ ETZ |
Autor |
Wiadomość |
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2021-01-25, 16:22
|
|
|
Właśnie w mojej nie było nic poza wężykiem idącym do góry i skierowany w dół. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
ballerek
Motocykl: ETZ 250, TS 250
Wiek: 35 Dołączył: 17 Sty 2020 Posty: 2
|
Wysłany: 2021-03-22, 16:02
|
|
|
Możecie mi podpowiedzieć, czy przy wersji eksportowej (ETZ 250) - z pompa oleju, cylinder różni się od zwykłego?
Niestety, poprzedni właściciel trochę pogwałcił cylinder i muszę wymienić. Jeżeli jest inny - gdzie taki znajdę?
Dzieki |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2021-03-22, 16:20
|
|
|
Cylindry się nie różnią, co to znaczy pogwałcili? |
_________________
|
|
|
|
|
ballerek
Motocykl: ETZ 250, TS 250
Wiek: 35 Dołączył: 17 Sty 2020 Posty: 2
|
Wysłany: 2021-03-22, 17:33
|
|
|
Cylinder jest pęknięty przy otworach szpilek, w dwóch miejscach. Szkoda, bo to oryginał z 84 roku. Widoczne są ślady śrubokręta - ktoś mając problem z rozebraniem po prostu podważał i porobił wgnieceń.
Tak samo na karterach. Porobię zdjęcia i podrzucę. Ogólnie, motor ma 39tkm przejechane i w tym momencie jest tłok 70.46 według oznaczenia.
Mieszkam w Finlandii, tutaj koszt szlifu jest wysoki - w granicach 200 euro. Pomyślałem, że lepiej będzie kupić nowy zestaw cyl+tłok.
Mozecie mi polecic, gdzie kupic? Szukam, ale znalesc nie moge. |
|
|
|
|
mostasz
Zlotowicz
Motocykl: MZ Baghira 660 endur
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 292 Skąd: Warszawa /Siedlce
|
Wysłany: 2021-03-22, 22:12
|
|
|
Wyślij pocztą do polski albo dogadaj się z tirowcami co tam jeżdżą... |
_________________ Jedziem tam ! |
|
|
|
|
boaooooo
Zlotowicz Turysta
Motocykl: wózek boczny do saxo
Wiek: 44 Dołączył: 09 Lis 2016 Posty: 95 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2022-06-01, 01:42
|
|
|
Chopaki a podpowie mi ktos gdzie dostane albo jaka inna przypasuje linke do dozownika. Chce kupic na zas w razie w. A w tym saxie wychodzi mi jedna linka a pod zbiornikiem jest rozdzielacz walcowy na dwie . I taka potzebuje. WIdzialem podobne z wygladu. do skuterow ale czy podejda wymiarami nie wiem. A co ciekawe w drugim saxie z dozownikiem mam dwie osobne linki z manetki gazu. |
_________________ Only platynka |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 756 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2022-06-01, 07:22
|
|
|
Ja mam całą sekcje dorobioną z teflonem w środku, niebo lepiej działają niż zwykle na samej stali. Wyślij na przymiar do mnie to w wolnym czasie tobie dorobie. |
|
|
|
|
boaooooo
Zlotowicz Turysta
Motocykl: wózek boczny do saxo
Wiek: 44 Dołączył: 09 Lis 2016 Posty: 95 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2022-06-01, 14:35
|
|
|
Wolf napisał/a: | Ja mam całą sekcje dorobioną z teflonem w środku, niebo lepiej działają niż zwykle na samej stali. Wyślij na przymiar do mnie to w wolnym czasie tobie dorobie. |
z gory dzieki ale z przymiarem to ciezko bedzie bo ta co ja mam to juz jest jakas kombinowana nieorginalna . Zeby pompe ustawic na znaki to musialem cala srube regulaci przy karterze wyjeψΓć i wlazi do kartera sam pancerz a i tak jeszcze z milimetr brakuje zeby znaki sie zeszly. No ale nie pluje mi w koncu z tlumika sraczka olejowa. Takze juz lepiej. natomiast linka ewidentnie za krotka albo pancerz za dlugi. do gaziora jest w miare ok. Na poczatku wogole to sie zacinala na tym laczniku jak pierwszy raz nim jechalem do manete odkrecilem , i tak zostalo poratowal mnie wylacznik zaplonu pod kciukiem . Jak bys mi na wzor swojej cos dorobil to mysle ze bedzie ok bo przeciez rama ta sama od 251. W kazdym razie z gory podziekowal. |
_________________ Only platynka |
|
|
|
|
TheMZman
Motocykl: ETZ301
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 06 Wrz 2022 Posty: 299 Skąd: Bristol UK
|
Wysłany: 2022-09-26, 20:08
|
|
|
Odkopie suchara.
Pojedyncza linke dozownika kupisz na Jackmotors.
Saxon na standardzie mial linke dzielona, wynikalo to z uzycia manetki domino ktora ma gniazdo na jedna linke.
Te do Saxona tzreba kupic w Niemcowni albo dac dorobic.
Ci co gadaja ze slyszeli ze dozownik generuje problemy rownie dobrze moga powiedziec ze slyszeli ze ziemia jest plaska. Jakiekolwiek problemy z dozownikiem wynikaja strikte z zaniedban lub ignorancji wlasciciela. |
_________________ Na drodze:
ETZ301 x3
500R
ES125
Wrastam badz remontuje z zasady wiecej niz jedna sztuke:
Trophy
ETZ250 ‘80
ETZ251 + Saxon
ETZ301x4
TS250
Trophy
ETS250
ETS125
ETS250G
500R
SM125 x2
SX125 x2
Baghira
1000SF x2
CZ513
I wiele innych |
|
|
|
|
Adax
DODAJ GAZU NA WIRAZU
Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 1251 Skąd: Międzychód
|
Wysłany: 2022-09-27, 00:10
|
|
|
Ja kupuję wszystkie linki u Hartmana. Zamawiałem też u niego linki dla Duńczyków do wersji z dozownikiem i podawałem Hartmanowi wszystkie wymiary. Wystarczy zadzwonić i zamówić. Tel. 604672988 - to jest numer bezpośrednio do pracownika, który zajmuje się linkami. |
_________________ Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r |
|
|
|
|
TheMZman
Motocykl: ETZ301
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 06 Wrz 2022 Posty: 299 Skąd: Bristol UK
|
Wysłany: 2022-09-27, 00:14
|
|
|
Nie wiem jak to cenowo wyglada u Hartmana, ja zawsze zamawialem w firmie Konsor z Krakowa. Jakosc i ceny byly OK |
_________________ Na drodze:
ETZ301 x3
500R
ES125
Wrastam badz remontuje z zasady wiecej niz jedna sztuke:
Trophy
ETZ250 ‘80
ETZ251 + Saxon
ETZ301x4
TS250
Trophy
ETS250
ETS125
ETS250G
500R
SM125 x2
SX125 x2
Baghira
1000SF x2
CZ513
I wiele innych |
|
|
|
|
|