Jaki gaźnik do ETZ150 |
Autor |
Wiadomość |
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2021-10-24, 10:21
|
|
|
Otóż to. U mnie spalanie w 150 jest na bardzo dobrym poziomie i nic już z tym nie chce robić. Gaźnik ma przelot jak fabryka przykazała, spalanie książkowe a nawet niższe patrząc na prędkości którymi leciałem nią na Hel i spowrotem robiąc 282km w 30 stopniach w cieniu, uważam, że nie muszę już nic więcej stroić bo i tak nie poleci 120 hehe |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Cagiva4
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2021-10-24, 18:11
|
|
|
Wolf. Kolego, otóż dlatego PWK 28 a nie inny z powodu dysz.Z rozpiski czytam, 28 ma w zestawie duszę 110 + dodatkowa 115. Myślę że ten zestaw byłby najbardziej prawdopodobny aczkolwiek "power jet" do zaślepienia. W przypadku 24 dysza 105 stanowczo będzie za mała chyba że nadgania później power jetem. I tutaj znawcy mogą się rozwinąć gdyż jedni muszą zaślepić jeta a z kolei inni chwalą sobie te dodatkowe paliwo |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2021-10-24, 19:49
|
|
|
Dysz PWK nie czyta się tak jak dysz BVF. Od tego trzeba zacząć. Na największej dyszy z PWK 24 tj 125 silnik jest zalewany. Dawka jest za bogata mimo iglicy opuszczonej całkiem na dół. Zapoznał byś się z rozpiską tego gaźnika i co dodawane jest do kompletu, to wiedziałbyś, że w zestawie są 3 dysze główne i 3 biegu jałowego. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Cagiva4
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2021-10-26, 20:51
|
|
|
zapoznałem się z rozpiską, nie brałem pod uwagę dyszy 125. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2021-10-26, 22:41
|
|
|
W zestawie PWK 24 masz wszystko co potrzebne, żeby go zestroić dla 125ccm jak i 150ccm. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 2xOrzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 764 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2021-10-27, 05:06
|
|
|
Dokładnie, wszystko w zestawie PWK 24 starcza na 125 i 150 pojemność czy to TS czy ETZ. PowerJet sprawdzałem i dopiero przy 7tys obrotów zaczyna podciśnienie zaciągać paliwo, nikt tak nie jeździ aczkolwiek dla pewności można to zaślepić. |
|
|
|
|
Cagiva4
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2021-10-29, 18:17
|
|
|
Udało mi się kupić PWK przerobiony + kit na linkę do ssania. Niebawem zamontuję i podzielę się wrażeniami. Przyszedł mi także PWK 28 i nie będzie mi potrzebny. Jeśli jest na forum ktoś chętny to odsprzedam w cenie 120zł, kota z wliczonym paczkomatem. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5285 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2021-10-30, 09:58
|
|
|
Cagiva4, A dlaczego nie zamontujesz 28 na próbę? Chociaż żeby potwierdzić, że na 28 nie pojedzie to praktycznie wcale w porównaniu do 24. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Cagiva4
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2021-10-30, 22:03
|
|
|
28 od 24 różni się tylko dyszami.Są filmy w necie z pracą silnika Etz 150 i PWK28 |
|
|
|
|
|