» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki gaźnik do ETZ150
Autor Wiadomość
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-10-24, 10:21   

Otóż to. U mnie spalanie w 150 jest na bardzo dobrym poziomie i nic już z tym nie chce robić. Gaźnik ma przelot jak fabryka przykazała, spalanie książkowe a nawet niższe patrząc na prędkości którymi leciałem nią na Hel i spowrotem robiąc 282km w 30 stopniach w cieniu, uważam, że nie muszę już nic więcej stroić bo i tak nie poleci 120 hehe :D
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Cagiva4

Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019
Posty: 15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-10-24, 18:11   

Wolf. Kolego, otóż dlatego PWK 28 a nie inny z powodu dysz.Z rozpiski czytam, 28 ma w zestawie duszę 110 + dodatkowa 115. Myślę że ten zestaw byłby najbardziej prawdopodobny aczkolwiek "power jet" do zaślepienia. W przypadku 24 dysza 105 stanowczo będzie za mała chyba że nadgania później power jetem. I tutaj znawcy mogą się rozwinąć gdyż jedni muszą zaślepić jeta a z kolei inni chwalą sobie te dodatkowe paliwo
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-10-24, 19:49   

Dysz PWK nie czyta się tak jak dysz BVF. Od tego trzeba zacząć. Na największej dyszy z PWK 24 tj 125 silnik jest zalewany. Dawka jest za bogata mimo iglicy opuszczonej całkiem na dół. Zapoznał byś się z rozpiską tego gaźnika i co dodawane jest do kompletu, to wiedziałbyś, że w zestawie są 3 dysze główne i 3 biegu jałowego.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Cagiva4

Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019
Posty: 15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-10-26, 20:51   

zapoznałem się z rozpiską, nie brałem pod uwagę dyszy 125.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-10-26, 22:41   

W zestawie PWK 24 masz wszystko co potrzebne, żeby go zestroić dla 125ccm jak i 150ccm.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 756
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2021-10-27, 05:06   

Dokładnie, wszystko w zestawie PWK 24 starcza na 125 i 150 pojemność czy to TS czy ETZ. PowerJet sprawdzałem i dopiero przy 7tys obrotów zaczyna podciśnienie zaciągać paliwo, nikt tak nie jeździ aczkolwiek dla pewności można to zaślepić.
 
     
Cagiva4

Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019
Posty: 15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-10-29, 18:17   

Udało mi się kupić PWK przerobiony + kit na linkę do ssania. Niebawem zamontuję i podzielę się wrażeniami. Przyszedł mi także PWK 28 i nie będzie mi potrzebny. Jeśli jest na forum ktoś chętny to odsprzedam w cenie 120zł, kota z wliczonym paczkomatem.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2021-10-30, 09:58   

Cagiva4, A dlaczego nie zamontujesz 28 na próbę? Chociaż żeby potwierdzić, że na 28 nie pojedzie to praktycznie wcale w porównaniu do 24.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Cagiva4

Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019
Posty: 15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-10-30, 22:03   

28 od 24 różni się tylko dyszami.Są filmy w necie z pracą silnika Etz 150 i PWK28
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 14