Jaki gaźnik do ETZ150 |
Autor |
Wiadomość |
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5347 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2021-10-24, 09:21
|
|
|
Otóż to. U mnie spalanie w 150 jest na bardzo dobrym poziomie i nic już z tym nie chce robić. Gaźnik ma przelot jak fabryka przykazała, spalanie książkowe a nawet niższe patrząc na prędkości którymi leciałem nią na Hel i spowrotem robiąc 282km w 30 stopniach w cieniu, uważam, że nie muszę już nic więcej stroić bo i tak nie poleci 120 hehe |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Cagiva4
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2021-10-24, 17:11
|
|
|
Wolf. Kolego, otóż dlatego PWK 28 a nie inny z powodu dysz.Z rozpiski czytam, 28 ma w zestawie duszę 110 + dodatkowa 115. Myślę że ten zestaw byłby najbardziej prawdopodobny aczkolwiek "power jet" do zaślepienia. W przypadku 24 dysza 105 stanowczo będzie za mała chyba że nadgania później power jetem. I tutaj znawcy mogą się rozwinąć gdyż jedni muszą zaślepić jeta a z kolei inni chwalą sobie te dodatkowe paliwo |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5347 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2021-10-24, 18:49
|
|
|
Dysz PWK nie czyta się tak jak dysz BVF. Od tego trzeba zacząć. Na największej dyszy z PWK 24 tj 125 silnik jest zalewany. Dawka jest za bogata mimo iglicy opuszczonej całkiem na dół. Zapoznał byś się z rozpiską tego gaźnika i co dodawane jest do kompletu, to wiedziałbyś, że w zestawie są 3 dysze główne i 3 biegu jałowego. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Cagiva4
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2021-10-26, 19:51
|
|
|
zapoznałem się z rozpiską, nie brałem pod uwagę dyszy 125. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5347 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2021-10-26, 21:41
|
|
|
W zestawie PWK 24 masz wszystko co potrzebne, żeby go zestroić dla 125ccm jak i 150ccm. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 2xOrzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 793 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2021-10-27, 04:06
|
|
|
Dokładnie, wszystko w zestawie PWK 24 starcza na 125 i 150 pojemność czy to TS czy ETZ. PowerJet sprawdzałem i dopiero przy 7tys obrotów zaczyna podciśnienie zaciągać paliwo, nikt tak nie jeździ aczkolwiek dla pewności można to zaślepić. |
|
|
|
|
Cagiva4
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2021-10-29, 17:17
|
|
|
Udało mi się kupić PWK przerobiony + kit na linkę do ssania. Niebawem zamontuję i podzielę się wrażeniami. Przyszedł mi także PWK 28 i nie będzie mi potrzebny. Jeśli jest na forum ktoś chętny to odsprzedam w cenie 120zł, kota z wliczonym paczkomatem. |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5347 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2021-10-30, 08:58
|
|
|
Cagiva4, A dlaczego nie zamontujesz 28 na próbę? Chociaż żeby potwierdzić, że na 28 nie pojedzie to praktycznie wcale w porównaniu do 24. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Cagiva4
Motocykl: ETZ 150
Dołączył: 18 Sie 2019 Posty: 15 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2021-10-30, 21:03
|
|
|
28 od 24 różni się tylko dyszami.Są filmy w necie z pracą silnika Etz 150 i PWK28 |
|
|
|
|
elektryk111
agroturysta
Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy Wiek: 49 Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 477 Skąd: żarnowiec n/pilicą
|
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 172 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5347 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2024-05-22, 16:27
|
|
|
Cagiva4, Jesteś w błędzie. Różnica polega na średnicy przelotu, zmierz to to zrozumiesz. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
Martini55
Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 304 Skąd: FZA
|
Wysłany: 2024-05-22, 17:06
|
|
|
Skoro PWK26 się różni od PWK 28 - to jakim cudem PWK 24 jest taki sam jak PWK 28? Średnica przelotu jest w 28 trochę większa i nie daj się zwieźć tym, że z zewnątrz mają podobne wymiary. PWK 24 i 26 mają te same korpusy (przynajmniej wg sprzedających na ALI) ale od 28 wzwyż korpusy się różnią i tak jest co kilka numerów. Ja mam PWK 26 i jest ok, ale by przetestować PWK 28 jakoś nie mam natchnienia. Dysze teoretycznie można dopasować mniejsze lub większe, a w praktyce nie robiłem tego, bo nie miałem takiej potrzeby. |
|
|
|
|
Wolf
Motocykl: 150 301 2xOrzeł1
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 793 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2024-05-22, 17:54
|
|
|
Są dwa korpusy PWK, jedne z zewnątrz takie same od 21-30mm, drugi korpus od 32-34mm.
Takie absurdalne wymiary jak 28 i 30mm też będą działać w 150tce, ponieważ króciec działa jak zwężka i nie ma możliwości podania dawki mieszanki o średnicy większej jak załóżmy 30mm chyba, żeby wtłoczyć turbiną. Dlatego w 250 działają tak samo dobrze 30 oraz 32mm. Tak naprawdę, żeby wykorzystać potencjał rozmiarów należy całą linie od króćca do kanału aż przez płuczące na wydechowym kończąc powiększyć. Do tego pozostaje jeszcze dolot ale to w 150tkach guma od 250tki załatwia sprawę, gorzej w 250 ale jak ktoś ten silnik przerabia na tyle to nikt nie będzie trzymać seryjnego dolotu, tylko jakiś stożek albo gąbkę jak w gimeli. |
|
|
|
|
Martini55
Motocykl: MZ ETZ 150 x 3
Wiek: 40 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 304 Skąd: FZA
|
Wysłany: 2024-05-22, 21:08
|
|
|
Tak właśnie obstawiam, że większy gaźnik może dobrze działać w 150 ale na odwrót nie ma bata. Tylko to będzie większe spalanie nie koniecznie idące za osiągami, bo przyrost mocy na poziomie 5% - to, że tak powiem "G". Jedyne na co moim zdaniem można się połasić w tych gaźnikach, to cena i jakość, która dorównuje DDR'om albo nawet je przewyższa Są ok i to nawet na tych gumach, co są w zestawie. |
|
|
|
|
maly123a
maly
Motocykl: mz 150
Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 14 Skąd: Udrycze koniec
|
Wysłany: 2024-07-07, 17:56
|
|
|
Ostatnio montowałem gaźnik pwk 28 do MZ etz 150 działa o niebo lepiej od zamiennika chińskiego polecam . |
_________________ maly |
|
|
|
|
|